خرید بست کمربندی و معرفی انواع نمونه های آن

بست کمربندی نوعی از ادوات کاربردی برای نگهداری اجسام در کنار یکدیگر می باشد. این ابزار دارای ساختاری پلاستیکی است. بست کمربندی نسبت به انواع نمونه های دیگر بست مانند بست های فلزی از قیمت پایین تری برخوردار است. در نتیجه همین امر می تواند تا حد زیادی سبب کاهش هزینه های سیم کشی و پروژه های تکمیلی برای احداث بنا شود. معمولا کاربران از بست های کمربندی به منظور ثابت نمودن انواع قطعات فلزی و کابل ها بیشترین استفاده را می نمایند. یکی از مزیت های کاربرد بست های کمربندی نسبت به سایر نمونه های دیگر بست مقاومت بالای آن در برابر تغییرات شدید جوی می باشد.

به همین دلیل کاربران می توانند با خرید بست کمربندی به راحتی از آن در فعالیت های ساختمانی و یا سایر فرایندها استفاده نمایند. کاربران حتی می توانند از بست کمربندی در پروژه های عظیم فنی نیز استفاده نمایند. برای مثال غالبا بست کمربندی می تواند سبب اتصال همزمان تعداد زیادی کابل به یکدیگر شود. همچنین کاربران می توانند به راحتی بست های کمربندی را حمل نمایند و در پروژه های الکتریکی و ساختمانی مورد استفاده قرار دهند.

 

 

خرید بست کمربندی
خرید بست کمربندی

 

 

معرفی بست کمربندی به عنوان یک وسیله کاربردی

در صنایع گوناگون برای نگهداری، سفت کردن و دسته بندی انواع قطعات از وسایل مختلفی استفاده می نمایند. بست کمربندی نیز یکی از قطعاتی می باشد که برای این منظور طراحی و تولید گردیده است. البته بررسی ها نشان می دهد که از بست های کمربندی به طور اصولی بیشتر در فرایندهای الکتریکی مانند سیم کشی ساختمان ها استفاده می شود. وزن سبک بست کمربندی از مهمترین عوامل استفاده از این ادوات کاربردی در فرآیندهای فنی و مهندسی می باشد.

تولید بست های کمربندی با استفاده از پلاستیک های فشرده صورت می پذیرد. همین امر نیز سبب افزایش مقاومت در این ابزارهای کاربردی می شود. این استحکام به قدری بالا می باشد که کاربران نمی توانند برای جدا نمودن آن از محل اتصال از دست های خود به تنهایی استفاده نمایند. در نتیجه برای جدا نمودن بست کمربندی در پروژه های مختلف از ابزارهای کاربردی مانند تیزبر، قیچی و یا کاتر استفاده می شود. از بست زیپی می توان در فرایندهای پستی، دسته بندی و لیبل گذاری انواع اجسام و همچنین به منظور ثابت نمودن لوله های خرطومی در سیم کشی ساختمان ها نیز استفاده می نمایند.

بست کمربندی
بست کمربندی

 

 

خرید بست کمربندی

بست کمربندی را می توان در اندازه های 10 تا 50 سانتی متر در فروشگاه های عرضه ابزارهای الکتریکی تهیه نمود. با توجه به تنوع موجود در ارائه این محصول به الطبع قیمت عرضه آن نیز بسیار متغیر می باشد. همچنین بست زیپی توسط انواع برندهای معتبر دنیا ارائه می شود. تولید این ابزار کاربردی توسط برندهای مختلف می تواند سبب تغییر در قیمت ارائه این محصول گردد. در نهایت برندها می توانند با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت بست زیپی استفاده نموده اند قیمت این محصول را تعیین نمایند و در اختیار کاربران قرار دهند. در این بین عوامل دیگری نیز بر قیمت بست کمربندی موثر می باشد. واردات مواد اولیه، تغییرات اوضاع اقتصادی و سیاسی از جمله مواردی است که بر قیمت خرید بست کمربندی تاثیر گذار است.

بست زیپی
بست زیپی

 

 

 

روش کار با این ابزار

بست کمربندی مانند یک کمربند پلاستیکی می باشد که در انتهای آن یک بخش سگک مانند تعبیه شده است. انتهای دیگر بست زیپی نیز دارای حالتی شاخک مانند است که از داخل بخش سگک مانند عبور می نماید و در نهایت کاملا فیکس می شود. در نهایت با لغزیدن دندانه های بست در یکدیگر عمل استحکام بست زیپی مدیریت می گردد. در نهایت بعد از ایجاد این اتصال  دیگر نمی توان بست را به راحتی جدا نمود. خرید بست کمربندی و استفاده از آن می تواند تا حد زیادی سبب کاهش هزینه ها در پروژه های فنی شود.

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

​به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید