مهمترین نکات خرید بست کمربندی

خرید بست کمربندی یکی از نیازهای اصلی صنایع مختلف در جهت بسته بندی و حمل و نقل است. این نوارها معمولا برای ایمنی و حفظ بار به کار گرفته می شوند. جنس این محصول از مواد پلاستیکی مانند پلی پروپیلن است که ویژگی هایی مانند استحکام بالا و مقاومت در برابر کشش را برای آن فراهم می کند. در این مقاله تصمیم داریم پیرامون نکات خرید بست پلاستیکی سخن بگوییم.

راهنمای خرید بست کمربندی

خرید بست کمربندی نیز مانند هر محصول دیگری نیازمند بررسی نکات مهم پیش از خرید است که تصمیم داریم برای آگاهی شما مشتریان عزیز به آنها اشاره کنیم.

جنس یکی از نکات خرید بست کمربندی

خرید بست کمربندی به دلیل کاربرد متنوع آن بسیار رایج بوده و در جنس هایی مانند پلی پروپیلن و  پلی اتیلن ترفتالات تولید می شود. نوع پلی پروپیلن این محصول دارای مشخصاتی مانند استحکام و سختی مناسب، منعطف بودن و قابلیت کشش ایده آل است.  به دلیل وزن کم و قیمت مناسب محصول، از آن در جهت بسته بندی کالاهای خرده فروشی ها و حمل و نقل در صنایع مختلف استفاده می شود.

 نوع پلی اتیلن ترفتالات از ماده ای با عنوان PET ساخته می شود که دوام بسیار بالاتری نسبت به نوع قبلی دارد و برای بسته بندی کالاهای سنگین به کار گرفته می شود.

 

بست کمربندی دارای قفل برای حفظ بار
بست کمربندی دارای قفل برای حفظ بار

 

بررسی استحکام و مقاومت جزء نکات خرید بست کمربندی

نکته مهم دیگر در هنگام خرید بست کمربندی، بررسی مقاومت و استحکام محصول است. دوام محصول، میزان قدرت و توانایی آن برای تحمل فشار و کشش در شرایط مختلف را خاطر‌نشان می کند. استحکام و دوام تضمین کننده امنیت بار و حفظ حالت اصلی بسته بندی است. این مشخصه همچنین اشاره به میزان تحمل فشار بسته بندی در حمل و نقل دارد.

بررسی عرض و طول در خرید بست کمربندی

یکی دیگر از پارامترهای مهم در خرید بست کمربندی، بررسی عرض و طول محصول است. از آنجا که اندازه مناسب بست جهت بسته بندی حائز اهمیت است؛ لذا باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این محصول در سایزهای مختلف 10 تا 120 سانتی متر ارائه می شود و از لحاظ عرض یا پهنا نیز در اندازه های 1 تا 10 سانتی متر در بازار موجود است.

سهولت در استفاده فاکتور مهم دیگر در خرید بست کمربندی

دیگر مشخصه مهم که در موقع خرید بست کمربندی که باید به آن توجه کنید، سهولت در استفاده است. این مشخصه اشاره به نصب آسان و سریع دارد تا فرایند بسته بندی محصولات مختلف با سرعت بیشتری انجام شود. از ویژگی هایی که اشاره به سهولت در استفاده دارد می توان به، طراحی ساده، سیستم قفل شو و بازشو، امکان تنظیم و مقاوم بودن در برابر خرابی را بیان کرد.

بست کمربندی از جنس پلاستیک
بست کمربندی از جنس پلاستیک


 

بررسی قیمت بست کمربندی در خرید

قیمت یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که در خرید بست کمربندی باید به آن توجه لازم را داشته باشید. قیمت محصول باید متناسب با ویژگی های آن باشید. قطعا بست هایی که از مواد باکیفیت تر ساخته می شوند استحکام بالاتر و قیمت بالاتری نیز دارند. به طور کلی از عوامل اثر گذار بر قیمت محصول می توان به کیفیت مواد، اندازه و ابعاد، برند و غیره اشاره کرد.

نتیجه گیری

خرید بست کمربندی پلاستیکی به دلیل کاربرد متنوع آن در صنایع مختلف رایج است. در موقع خرید این محصول بهتر است به یک سری نکات توجه کنید تا خریدی خوب را تجربه کنید. از جمله مهمترین نکاتی که هنگام خرید باید مد نظر قرار دهید می توان به جنس، استحکام، طول و عرض، سهولت در استفاده و قیمت را بیان کرد.

جهت خرید انواع بست کمربندی میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امیر محمد نجفی
راه های ارتباطی:

شماره موبایل: 09391134900

آدرس سایت:www.foroozeshh.ir

اینستاگرام:foroozeshh.ir

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

​به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید