فروش عمده بست کمربندی فروزش ضخامت 4/8 میلیمتر به قیمت درب کارخانه

بست کمربندی فروزش یکی از وسایل ضروری و ساده ای می باشد که از آن برای محکم کردن یک اتصال و یا اتصال چند ابزار از آن استفاده می شود، در کشورایران نیز تولید و فروش عمده بست کمربندی فروزش ضخامت 4/8 میلیمتر(آنتی یو وی) و بست های ساده انجام می شود.

 

تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین جنس انواع بست کمربندی پلاستیکی

در کشور ایران تولیدات انواع بست که به بست پلاستیکی زیپی معروف هستند صورت می پذیرد. بست های پلاستیکی تولید شده عملاَ برای نگه داشتن چند سیم در کنار یکدیگر (بست کابل)، خدمات کامپیوتری ، صنعت خودرو و غیره استفاده می شود.

 

یکی از خاصیت های  بست کمربندی  این است که در هنگام قفل کردن آن دیگر امکان باز کردن آن وجود ندارد مگر اینکه بست کمربندی پاره یا بریده شود.

 

بست کمربندی در دو نوع پلاستیکی و استیل تولید می شوند.

 

بهترین نوع بست کمربندی زیپی بست های استیل هستند که دارای مقاومت بالایی نسبت به بست های پلاستیکی هستند.

 

بست های استیل تولید شده در شرایط آب و هوایی نامناسب دارای طول عمر بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی آن هستند.

 

بست های کمربندی پلاستیکی معمولا آسیب پذیری بالاتری نسبت به نوع فلزی و استیل آن دارند.

 

نمونه پلاستیکی آن را در بسته های فاقد هوا و در خلا قرار می دهند و در هنگام باز کردن بسته بندی آن بهتر است حداکثر تا ۳۰ روز بعد  از باز کردن از آن استفاده شود.

 

تولید کننده های انواع بست کمربندی پلاستیکی معمولا در کنار مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول، مقدار دو درصد کربن نیز به آن اضافه می کنند تا استحکام و قوام آن بیشتر شود.

 

 

 

 

مرکز فروش انواع بست کمربندی تایوانی نشکن

انواع بست کمربندی تولیدی شرکت های داخلی و وارداتی در بازار وجود دارند که توسط مراکز فروش و نمایندگی های این شرکت ها به فروش می رسند.

 

بست های وارداتی تایوان جز با کیفیت ترین محصولات وارداتی هستند که در بازار عرضه می شوند.

 

البته بست های داخلی نیز از مواد و متریال با کیفیتی تولید می شوند که علاوه بر قیمت عالی دارای کیفیت فوق العاده بالایی هستند و توانایی رقابت با نمونه های وارداتی را دارند.

 

این نمایندگی فروش بست کمربندی های با کیفیت تایوانی را که ویژگی هایی مثل کیفیت بالای مواد اولیه و نشکن بودن را دارا می باشند را وارد می کنند و آن ها را برای مشتریان عرضه می کنند.

 

 

فروشگاه مرکزی عرضه کننده انواع بست زیپی و چسب دار

بست های کمربندی فروزش در انواع و کیفیت های مختلفی تولید می شوند. یک نوع از بست های کمربندی تولیدی توسط شرکت فروزش ، بست چسب دار است.

 

بست های چسب دار برای اتصال به سطح های مختلف مثل دیوار ها و ستون ها و غیره  که نیاز به قرار دادن بست در این سطوح است کاربرد دارند.

 

با برداشتن یک روپوش که روی چسب قرار دارد به راحتی می توان آن را به سطوح مختلف چسباند و ابزار های مختلف از جمله سیم ها، لوله ها و غیر  را می توان از بست عبور داد و آن ها را به هم متصل کرد.

 

فروشگاه مرکزی عرضه کننده بست زیپی و چسب دار در کشور، این محصولات را در قیمت های متفاوتی عرضه می کنند.

قیمت بست کمربندی معمولا ارتباط مستقیمی با درجه کیفیت، کیفیت مواد اولیه و برند تولیدی آن دارد.

 

 

صادرات بست کمربندی فروزش ضخامت 4/8 میلیمتر به کشورهای حاشیه

تولید انواع بست های کمربندی در دو نوع مختلف بست کمربندی پلاستیکی و استیل در کشورمان صورت می پذیرد. کشور های سوریه و عراق و برخی از کشورهای عربی از جمله کشورهای مقصد صادرات این محصول هستند.

 

بست پلاستیکی فروزش، تولیدی در کشور از جنس نایلون است. نمونه پلاستیکی آن در دو گونه بست ۶.۶ و ۶.۴ وجود دارند. این عداد میزان کیفیت مواد اولیه پلی امیدی که این بست ها از آن ها تشکیل شده اند نشان می دهند.

 

نمونه اول دارای مقاومت و کیفیت بالاتری نسبت به نمونه دومی است. بست های استیل نیز در دو نوع روکش دار و بدون روکش تولید می شوند. تمامی این بست ها در کشورمان تولید و به کشورهای مقصد صادر می شوند.

 

ویژگی هایی همچون کیفیت بالای مواد اولیه و قیمت بست ارزان، باعث شده است بست های تولیدی و صادراتی ایران محصولات خوبی برای عرضه باشند و مانند بست های وارداتی  ته مانده و در انبار گمرک دپو نمیشوند.

 

 

 

جهت خرید انواع بست کمربندی میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امیر محمد نجفی
راه های ارتباطی:

شماره موبایل: 09391134900

آدرس سایت:www.foroozeshh.ir
اینستاگرام:foroozeshh.ir
۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده
امیرعلینژاد گفت:
واقعا مفید بود عالی

​به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید