​​​روش های پرداخت

خواهشمند است نکات زیر را مطالعه فرمایید:
 
شما می توانید به سه روش خرید خود را انجام دهید:
 
پرداخت آنلاین
به وسیله کلیه کارت های عضو شبکه شتاب می توانید از طریق درگاه های داخل سایت فروزش مبلغ خرید را پرداخت نمایید.

کارت به کارت

سفارش خود را ثبت نموده و مبلغ مورد نظر را از طریق شماره کارت7476-2006-8619-6219 بانک سامان به نام آقای امیر محمد نجفی واریز نمایید و بعد از تکمیل فرآیند خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

پرداخت در محل تحویل
امکان پرداخت در محل در حال حاضر تنها برای شهر تهران وجود دارد و سایر شهرها ملزم به پرداخت وجه قبل از ارسال سفارش می باشند. به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، سایت فروزش این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها شهر تهران بوده هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، از طریق لینک ارسال شده به شماره تماس شما پرداخت نمایند.

سفارش هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 ثبت شوند، نهایتا تا 24 ساعت بعد تحویل داده می‌شوند. سفارش هایی که پس از ساعت‌ ذکر شده ثبت شوند زمان 24 ساعت از اولین وقت روز کاری بعد محاسبه خواهد شد.
  

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید